Ostoehdot

Kun tilaat verkkosivustolta Kriisiturva.fi (Krisskydd Sverige AB, Y-tunnus: 559345-8994), hyväksyt alla olevat osto- ja toimitusehdot kokonaisuudessaan.

Evästeet auttavat meitä tarjoamaan palvelujamme. Käyttämällä tätä verkkosivustoa hyväksyt evästeiden käytön.

1. Osto

Osto on suoritettu, kun olet saanut tilausvahvistuksen sähköpostiisi. Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme tilausvahvistuksen välittömästi sähköpostitse. Tarkista, että osoitetietosi ovat oikein ja varmista, että sukunimesi on merkitty oveen tai postilaatikkoon.

Tilataksesi Kriisiturva.fi-sivustolta sinun tulee olla vähintään 18-vuotias tai sinulla on oltava huoltajan suostumus.

Säilytä tilausvahvistuksesi – se toimii ostokuittinasi (edellyttäen, että maksu on suoritettu).

2. Maksaminen

Tarjoamme useita eri maksutapoja yhteistyökumppaneidemme kautta. Voit maksaa laskulla, kortilla tai verkkopankissa. Emme veloita laskutuslisää, ja voit halutessasi maksaa osissa.

3. Hinnat

Kaikki hinnat sisältävät arvonlisäveron 24 %.

4. Toimitus

Tavaroiden normaali toimitusaika on 3–5 arkipäivää tilauksesta, mikäli tuote on varastossa.

Toimitukset tapahtuvat Postin kautta. Pienet paketit toimitetaan yleensä kotiovelle, kun taas suuremmat tai arvokkaammat lähetykset noudetaan postista henkilöllisyystodistusta vastaan. Varmista, että nimi ja osoite on oikein ilmoitettu, sekä että sinulla on voimassa oleva henkilöllisyystodistus noudon yhteydessä.

Digitaaliset tuotteet toimitetaan välittömästi. Huomaa, että digitaalisten tuotteiden ostoa ei voi peruuttaa.

Noutamattomista lähetyksistä veloitamme 395 SEK hallinnollisen maksun. Tämä koskee myös tilanteita, joissa paketti palautuu virheellisen osoitteen vuoksi. Olet vastuussa oikeiden osoitetietojen antamisesta. Nimen tai osoitteen muuttaminen lähetyksen jälkeen maksaa € 25.

Jos valitset toimitustavaksi postilaatikkoon toimituksen, vastuu lähetyksestä siirtyy sinulle, kun Postnord on merkinnyt sen toimitetuksi. Mikäli muutat toimitusohjeita itse Postnordin kautta, vastaat itse paketin saapumisesta.

5. Peruuttamisoikeus / Avoin kauppa

  • Aikaraja: Sinulla on oikeus perua tilauksesi 14 päivän kuluessa vastaanottamisesta.

  • Tuotteen kunto: Palautettavan tuotteen tulee olla uudenveroinen, alkuperäispakkauksessa, kaikki laput ja etiketit tallella.

  • Pakkaus ja kuljetus: Olet vastuussa tuotteen huolellisesta pakkaamisesta. Vaurioitunut tai käytetty tuote voidaan hylätä tai sen arvoa vähentää.

Palautusohjeet:

  • Ota meihin yhteyttä sähköpostitse: [email protected], ilmoita tilausnumerosi.

  • Saat palautustarran sähköpostitse.

  • Palautuskulu: € 9,90 (vähennetään hyvityksestäsi).

Hyvitys: Suoritamme palautuksen, kun olemme vastaanottaneet ja hyväksyneet palautuksesi. Palautuksen on saavuttava meille 14 päivän kuluessa ilmoituksestasi.

Digitaaliset tuotteet: Näiden osalta ei ole peruutusoikeutta.

Maksuihin liittyvät kysymykset: Ota yhteys Klarna-asiakaspalveluun: puh. +468 – 120 120 10.

Lisätietoa palautuksista: https://www.kriisiturva.fi/palautus

Kuluttajavirasto tarjoaa peruuttamislomakkeen, jonka voit käyttää. Lomakkeen löydät täältä.

6. Varaumat

Kriisiturva.fi pidättää oikeuden hinnanmuutoksiin toimittajien merkittävien hintamuutosten, virhekirjoitusten tai muiden yhtiöstä riippumattomien syiden vuoksi. Katso lisätietoa kohdasta Force Majeure.

7. Toimitusviivästykset

Toimitusviivästyksiä voi joskus ilmetä. Tällöin Kriisiturva.fi ei vastaa viivästyksen aiheuttamista vahingoista.

8. Force Majeure

Kriisiturva.fi ei ole velvollinen täyttämään sopimusta, jos estäviä, ennakoimattomia olosuhteita (kuten sota, luonnonkatastrofi, työtaistelut, viranomaisten päätökset) ilmenee.

9. Kuljetusriski

Postnord vastaa kuljetuksesta meiltä sinulle. Palautuksissa kuljetusriski on sinun vastuullasi. Suosittelemme käyttämään seurattavaa lähetystapaa ja säilyttämään seurantatiedot.

10. Vaurioituneet tuotteet

Tarkista paketti heti sen saatuasi. Jos tuote tai paketti on vaurioitunut, ilmoita Postille tai noutopisteelle. Säilytä vahvistus ilmoituksesta. Ilmoita meille vauriosta mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 7 päivän kuluessa.

11. Henkilötiedot

Noudatamme GDPR-asetusta. Kun rekisteröidyt ja tilaat, hyväksyt tietojesi tallennuksen ja käsittelyn GDPR:n mukaisesti. Voit pyytää tietojesi tarkastamista, korjaamista tai poistamista ottamalla meihin yhteyttä sähköpostitse.

12. Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelumme toimii sähköpostitse. Vastaamme arkisin 48 tunnin kuluessa – usein nopeammin.

13. Reklamaatiot

Jos tuote on viallinen, voit tehdä reklamaation. Korvaamme viallisen tuotteen uudella.

Jos olet maksanut tuotteen laskulla, maksa se ennen eräpäivää viivästysmaksujen välttämiseksi.

Reklamaatioiden käsittelyaika on yleensä 10–15 arkipäivää, ruuhka-aikoina kauemmin. Älä palauta tuotetta ennen kuin olet saanut ohjeet. Emme hyvitä palautuskuluja, jos palautat tuotteen ilman ohjeita.

14. Tilausten peruuttaminen

Valitettavasti tilausta ei voi perua vahvistuksen jälkeen. Katso kohta 5 koskien 14 päivän peruutusoikeutta.

15. Pikatoimitus

Ostamalla pikatoimituksen, tilauksesi käsitellään kiireellisesti. Varastossa olevat tuotteet lähetetään samana päivänä, jos tilaus tehdään arkisin ennen klo 15.00.

Toimitus tapahtuu yleensä 1–2 arkipäivän sisällä. Jos tuote ei ole varastossa, se toimitetaan ensimmäisenä saatavuuden mukaan. Palvelun hinta on 99 SEK. Tätä maksua ei palauteta, vaikka peruuttaisit tilauksen.

Toimitustakuun ehtona: Jos pikatoimitus viivästyy yli 7 arkipäivää, maksusi palautetaan.

16. Lahjakortit

Lahjakortit ovat digitaalisia ja lähetetään ostajalle sähköpostitse. Lahjakortteja ei voi muuttaa rahaksi.

Yrityslaskutus:

  • Luottotarkistus: Tavanomainen luottotarkistus tehdään.

  • Maksuehdot: Laskun maksuehdot näkyvät laskussa. Maksu tulee olla vastaanotettu viimeistään 30 päivän kuluessa. Viivästymisestä veloitetaan € 6 muistutusmaksu ja 2 % kuukausikorko.

  • Laskujen siirto: Kaikki laskut siirretään Svea Bank AB:lle (556158-7634). Maksut suoritetaan Svea Bankille.

  • GDPR: Laskujen siirron yhteydessä henkilötiedot jaetaan Svea Bankin kanssa. Svea Bank on rekisterinpitäjä. Lue lisää: https://www.svea.com/dataskydd

Sovellettava laki: Krisskydd.se soveltaa etämyyntilakia (2005:59).

Tietosuoja: Noudatamme kaikkia ajankohtaisia lakeja henkilötietojen suojaamiseksi.

Krisskydd Sverige AB
Box 48
711 21 Lindesberg
Ruotsi

Klarna: Jotta voimme tarjota Klarnan maksutapoja, jaamme kassalla henkilötietosi (yhteystiedot ja tilaustiedot) Klarnalle. Klarnan tietosuojakäytäntöä sovelletaan.